تنها ارزویم..


عـاشــقانــــــــــــــــــــه

عشقولانـــــــه

تنها آرزویم...



تنها آرزویم این است
یک روزی یک جایی ببینمت و بگویم
من را بخاطر تمام بدی هایم
بخاطر تمام دروغ هایم
حتی من را بخاطر دوست داشتنت
ببـــــــخش!..


نظرات شما عزیزان:

علی(مترسک).
ساعت10:20---11 تير 1393
اگه من باشم یه جایی ببینمش تف میکنم تو صورتش

پوریا
ساعت20:00---1 تير 1393

سلام مطالب و وبت خیلی عالیه.خیلی خوشم اومد.......
پاسخ:ممنون پوریا



دراگون
ساعت19:02---1 تير 1393

باحال بود
پاسخ:ممنون دراگون  جان

 



ebru 
ساعت9:02---1 تير 1393

نفس نمی کشد هوا
قدم نمی زند زمین
سکوت میکند غزل
بدون تو یعنی همین
عزیزم وبت جذابه ارزوی توفیق دارم برای تک تک لحظاتت
پاسخ:ممنون اجی



نگار
ساعت19:00---31 خرداد 1393
سلاممممممممم عزیزم این خیلی عالی بود از همشون بیش تر از این خوشم اومد گلممم
منم باران
پاسخ:فدات شم اجی بارانم ممنون اجی که سر زدی


maryam
ساعت18:14---31 خرداد 1393
سلام وبت گشنگه لینکیدمت بلینک مرسی ک سرزدی
پاسخ: سلام مریم جون ممنون حتما عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ شنبه 31 خرداد 1393برچسب:, ساعت17:7 ℙᵃℛᵢℳᵃℋ| |



طراح : صـ♥ـدفــ